İşleminiz Devam Ediyor.
Lütfen Bekleyiniz...

KTO Karatay Üniversitesi Tanıtım Ofisi, üniversite adaylarına yönelik ilişkileri yönetmektedir. Lise ve dengi okulların idarecileri, rehber öğretmenleri ve üniversite adayı öğrencilerle yıl boyunca bir araya gelerek onların ilgi ve yeteneklerine göre kendilerine en uygun bölümlere yönelmelerini sağlamak amacıyla çeşitli iş birliklerini ve projeleri koordine eder. Ayrıca tercih fuarlarında KTO Karatay Üniversitesi markasını, yıllardır süregelen tecrübesiyle temsil etmektedir.

Tanıtım Ofisi, Halkla İlişkiler Ofisi ile birlikte üniversitenin tüm tanıtım materyal içeriklerinin hazırlanması ve geliştirilmesini planlayarak gerek basılı gerek dijital ortamda hazır hale getirmektedir. Bu materyalleri üniversitemiz ile iş birliği içinde olan tüm paydaşlarla paylaşarak kurumsal kimlik ve hedeflerimize uygun şekilde stratejimizi hazırlayıp, üniversitemizin ulusal ve uluslararası bilinirliğine olumlu katkılar sağlamak için çalışmaktadır. Tanıtım Ofisi’mizin temel faaliyetleri şunlardır:

  • “Tanıtım Stratejik Planı” hazırlamak ve tanıtım faaliyetleri kapsamında çalışma yürütülecek illeri ve faaliyetleri belirlemek.
  • Aday öğrencilere ve eğitimcilere sunulan üniversite tanıtım kiti (insert, taban puan, meslekler rehberi vb.) içeriğini hazırlamak. Üniversitenin paydaşlarıyla bu materyalleri paylaşmak.
  • Katılım sağlanacak eğitim fuarlarını belirlemek, organize etmek, katılmak ve raporlamak.
  • Üniversite adaylarına yönelik Kampüs Turu, Üniversitede Bir Gün tarzındaki programları planlamak ve organize etmek. Kampüs gezilerini ve Konya merkez dışından gelen grupların yemeklerini planlamak ve organize etmek.
  • KVKK kapsamında kişisel verisi elde edilen üniversite adaylarının bilgilerini CRM programına işlemek ve takibini sağlamak.
  • Üniversite adaylarına yönelik YKS Deneme Sınavı organizasyonu gerçekleştirmek.
  • Rehber öğretmenlerin ihtiyaç duyduğu alanlarda eğitimler planlamak.
  • Halkla İlişkiler Ofisi ile birlikte koordineli çalışarak gerek üniversite adayları gerekse ailelere yönelik reklam çalışmalarına katkı sağlamak.
  • Üniversite adayı öğrencilerin kullanımına açık olan Meslek Seçimi Testi ve Tercih Robotu web sitelerini güncellemek ve takibini yapmak.