İşleminiz Devam Ediyor.
Lütfen Bekleyiniz...

KTO Karatay Üniversitesi, tüm hizmetlerinin temelinde yer alan paydaşlarının memnuniyetini en üst seviyeye taşımayı ve sürdürülebilirliğini sağlamayı amaçlar.

  • Hizmetlerini planlarken ve uygularken paydaş odaklı yaklaşım benimsemeyi
  • Paydaşlarını tanımayı, onların ihtiyaç ve beklentilerini doğru analiz etmeyi, bu ihtiyaç ve beklentileri tam zamanında karşılayarak, yüksek paydaş memnuniyetini sağlamayı, bu faaliyetleri sürekli ve sistematik olarak iyileştirmeyi
  • Paydaşlarından geri bildirim alma kanallarını sürekli geliştirmeyi
  • Geri bildirimleri adillik, tarafsızlık ve gizlilik ilkesi ile değerlendirmeyi, çözüm için gerekli desteği vermeyi ve sorunun kökenlerini bularak benzer sorunların tekrar yaşanmaması için gerekli süreç iyileştirmelerini yapmayı
  • KTO Karatay Üniversitesi Kalite Politikası ve temel değerleri ile uyumlu olarak, eğitim-öğretim ve diğer hizmet faaliyetleri kapsamında yer alan standartlara ve yasal mevzuatlara uygun bir şekilde hizmet sunmayı
  • Paydaş memnuniyeti çalışmalarının etkili biçimde yerine getirilmesi için gerekli tüm kaynakları temin etmeyi taahhüt eder.