İşleminiz Devam Ediyor.
Lütfen Bekleyiniz...
2022-2023 Akademik Yılı Bahar Dönemi Yatay Geçiş Sonuçları

2022-2023 Akademik Yılı Bahar Dönemi Yatay Geçiş Başvuru Sonuçları

https://www.karatay.edu.tr/yataygecissonuc/

Kayıtlar 30.01.2023 – 01.02.2023 tarihleri arasında Öğrenci İşleri Direktörlüğünde (K Blok Zemin Kat) yapılacaktır.

Kayıt için başvuru esnasında sunulan belgelerin asıllarının eksiksiz olarak teslim edilmesi gerekmektedir.

Kayıt için Gerekli Belgeler:

  1. Öğrenci Belgesi
  2. Transkript (Islak imzalı / e- imzalı)
  3. ÖSYM sonuç belgesi (öğrencinin kayıt yaptırdığı yıla ait puan kartı ve yerleştirme belgesi)
  4. Disiplin durum belgesi
  5. Lise diplomasının fotokopisi ya da E-Devlet üzerinden alınan mezuniyet belgesi
  6. Ders içeriği (Islak imzalı) veya ilgili web linki
  7. Hazırlık sınıfı zorunlu olan programlarda; hazırlık okuduğuna dair belge-varsa- Üniversitemizce ve Yükseköğretim Kurulu tarafından eşdeğerliği kabul edilen İngilizce sınav sonucunu gösterir belge.
  8. İbraz edilen belgelerin herhangi birinde Ek Madde-1 kapsamında daha önce yatay geçiş yapılmadığına ilişkin ibarenin yer alması (Merkezi yerleştirme puanı ile yapılan başvurularda)
  9. Kayıtlı olduğu yükseköğretim kurumundan alınan yatay geçişe engel bir durumun olmadığına dair belge
  10. Sağlık raporu (Pilotaj bölümü ve Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri bölümü için zorunludur) Sağlık raporunun Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü tarafından yetkilendirilmiş sağlık kuruşlarından alınması gerekmektedir. Sağlık kuruluşlarının listesine linkten ulaşabilirsiniz. http://web.shgm.gov.tr/documents/sivilhavacilik/files/pdf/saglik_birimi/yetkili_saglik_kuruluslari.pdf
  11. Adli sicil kaydı belgesi (Pilotaj bölümü ve Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri bölümü için zorunludur)

Ücret Bilgisi için; https://yataygecis.karatay.edu.tr/yatay-gecis-burslari.html

Öğrenim ücretinin yatırılacağı Bankalar :  Halkbank  -  Albaraka Türk Katılım Bankası

Nakit ödemeler; Halk Bankası ve Albaraka Türk Katılım Bankası tüm şubelerinden, Kurumsal Tahsilatlar aracılığı ile KTO Karatay Üniversitesi ekranından yapılır. Halk Bankasında hesabı olanlar internet bankacılığı üzerinden; Ödeme/Eğitim ödemeleri/KTO Karatay Üniversitesi ekranından ödeme yapabilirler. Ayrıca Halk Bankası ATM’lerinden de işlem yapılabilmektedir. 

Başvuru ücretlerinin yatırılacağı hesap numarası :
Banka: Halk Bankası
Hesap İsmi:  KTO Karatay Üniversitesi
Hesap Numarası:  16100013
IBAN:  TR93 0001 2001 3240 0016 1000 13

Kayıt yaptıracak öğrencilerin kayıt için  yıllık öğrenim ücretinin yarısını ödemeleri gereklidir.

Nakit ödemeler; Halk Bankası ve Albaraka Türk Katılım Bankası tüm şubelerinden, Kurumsal Tahsilatlar aracılığı ile KTO Karatay Üniversitesi ekranından yapılır. Halk Bankasında hesabı olanlar internet bankacılığı üzerinden; Ödeme/Eğitim ödemeleri/KTO Karatay Üniversitesi ekranından ödeme yapabilirler. Ayrıca Halk Bankası ATM’lerinden de işlem yapılabilmektedir. 

Taksitli ödemeler, Öğrenim ücreti Üniversitenin anlaşmalı olduğu taksit özelliğine sahip banka kredi kartları ile(Maximum, World, Bonus, Ziraat Bankası Bank kart, Paraf kart) yıllık programlarda 10 taksitte; dönemlik programlarda birinci dönem 5, ikinci dönem 5veya tamamı 10 taksitte ödenir.

Üniversitemizin taksit özelliğine sahip anlaşmalı Banka Kredi Kartları; Maximum, World, Bonus, Paraf, Ziraat Bank kart olup, web sitemiz üzerindeki sanal POS (https://sanalpos.karatay.edu.tr/ )ile yapılabilir.

Önemli Not: Sanal POS ile işlem yapılabilmesi için kredi kartınızın internet bankacılığına açık olması gerekmektedir.

OTS ile ödeme, Üniversitemizin OTS(Öğrenci Tahsilat Sistemi) anlaşması yaptığı bankalardan; herhangi bir faiz ,komisyon alınmaksızın yıllık ücretin tamamı 10 aya kadar taksitlendirilir. OTS ödemeleri Üniversitemiz hesabına aylık taksitler halinde aktarılacağından indirim uygulanmaz.

OTS Anlaşmalı Bankalarımız:

  • Ziraat Bankası (Tüm şubeler)
  • Albaraka Türk (Tüm şubeler)
  • Emlak Katılım Bankası (Tüm şubeler)
  • Yapı Kredi Bankası (Tüm şubeler)
  • Türkiye Ekonomi Bankası (Büsan Şubesi)
  • Fibabanka (Büsan Şubesi)

OTS ile anlaşmalı bankadan ödemeyi tercih edenler, Mali İşler Direktörlüğünden OTS Başvuru Formu alarak anlaşmalı bankanın istediği evraklarla bankaya başvurur. Bankadan öğrenim kredisinin çıkması için başvuru yapanın kredibilitesinin uygun olması gerekmektedir. Bankaca onaylanan öğrenim kredisi formunu Mali İşler Direktörlüğüne teslim eden öğrenci kaydını aynı gün gerçekleştirir.  Albaraka Türk ve Yapı Kredi Bankası OTS işlemlerini online olarak yaptığı için OTS kullanmayı tercih edenlerin OTS Başvuru Formu almasına ve Banka tarafından onaylanan öğrenim kredisi formunu Mali İşler Direktörlüğüne teslim etmesine gerek yoktur.