İşleminiz Devam Ediyor.
Lütfen Bekleyiniz...
P.1.1.  Temel sanat ve tasarım bilgisini kuramsal ve uygulamalı olarak ifade edebilme.
P.1.2.  Tasarım problemlerini çözebilme ve özgün fikirler üretebilme.
P.1.3.  Temel sanat ve tasarım bilgisini çalışmalarına uygulayabilme.
P.1.4.  Tasarım alnında kuram ve kuramcıları ifade edebilme.
P.1.5.  Gördüklerini ve tasarladıklarını çizgi ile yorumlayabilme.
P.1.6.  Tasarımda kullanılan malzemenin doku ve renk uyumlarını analiz edebilme.
P.2.1.  Bir bağlam içinde ifade edebilme.
P.2.2.  Tasarım alanında geçmiş, bugün ve gelecek arasında bağ kurabilme.
P.2.3.  Eleştirel ve çözümleyici değerlendirebilme.
P.2.4.  Geçmiş etkileri/izleri günümüz tasarımlarını yine günümüz imkân ve olanakları ile üretebilme.
P.2.5.  Geçmiş ve günümüz arasındaki farklılıkları kategorize edebilme. 
P.2.6.  Tasarım alanında geçmişi ifade edebilme.
P.3.1.  Temel sanat ve tasarım becerileri ile özgün yapıtlar üretebilme.
P.3.2.  Bir düşünceyi, bir kavramı veya bir olguyu görsel yolla yaratıcı biçimde ifade edebilme.
P.3.3.  Bir düşünceyi sadece şekil kullanarak açıklayabilme.
P.3.4.  Grafik tasarımı çalışmalarında somut ve soyut kavramları fark edebilme.
P.3.5.  Teknik resim ve benzer detayları ihtiyacı doğrultusunda kullanmaya karar verebilme. 
P.3.6.  İstenilen boyutta ve hacimde ürün tasarlayabilme.
P.4.1.  Tasarım için ilgili bilgisayar yazılımlarını ve bilişim, iletişim teknolojilerini etkin bir biçimde kullanabilme.
P.4.2.  Tasarımlarını değişik materyallerle birleştirebilme.
P.4.3.  Tasarımlarını bilgisayar vb. teknolojik cihazlar aracılığıyla sunabilme.
P.4.4.  Temel sanat ve tasarım bilgisi alanlarındaki kazanımlarını öğrendiklerine uyarlayabilme.
P.4.5.  Temel sanat ve tasarım bilgisi alanlarındaki kazanımlarını öğrendiklerine aktarabilme.
P.4.6.  Değişik yüzeylerde baskı tasarımlarının özelliklerini ifade edebilme.
P.5.1.  Tasarım kavramı içerisinde bir olgunun görsel yolla ana fikrini sunabilme.
P.5.2.  Alana ilişkin kuramsal bilgileri ifade edebilme.
P.5.3.  Kültür varlıklarını (görsel ve çizgisel), grafiksel unsurlarla üretebilme.
P.5.4.  Tarihi ve çağdaş sanat eserlerinin korunması konusunda görev alabilme.
P.5.5.  Kültür varlıklarını görsel olarak değerlendirebilme.
P.5.6.  Estetik farkındalığı tanımlayabilme.
P.6.1.  Dönemler arasındaki farklılıkları ayırt edebilme.
P.6.2.  Dönemler arasındaki farklılıkları açıklayabilme.
P.6.3. Bir düşünceyi, bir kavramı veya bir olguyu toplumun sanat ve kültür ortamında tanımlayabilme.
P.6.4. Yeni tasarımları görsel yolla yaratıcı biçimde üretebilme.
P.6.5. Toplumun, sanat ve teknolojisinin ifadesi olan kültür varlıklarını ayırt edebilme.
P.6.6.  Eleştirel yargılayabilme.
P.7.1.  Analiz sonucu ortaya çıkan sorunları çözebilme.
P.7.2. Grafik tasarımı çalışmalarında ve uygulamalarında kullanılan teknik araç-gereçleri tanımlayabilme.
P.7.3.  Bir tasarımın tüm süreçlerini geliştirebilme
P.7.4.  Alana ilişkin kuramsal bilgileri analiz edebilme.
P.7.5.  Kazanmış olduğu bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme.
P.7.6.  Temel sanat ve tasarım becerisini diğer alanlarla ilişkilendirebilme.
P.8.1.  Grafik tasarım ürünlerini iki ve üç boyutlu olarak uygulayabilme.
P.8.2.  Hedef kitleyi tanımlayabilme, alanı ile ilgili özgün yapıtlar üretebilme ve sonuçlarını değerlendirebilme.
P.8.3.  Geleneksel unsurları çağdaş yorumlarla sunabilme.
P.8.4.  Görsel yolla iletişim kurarak kendilerini ifade edebilme.
P.8.5.  Düşündüklerini sözel ve görsel yollarla uzman olan ya da olmayan kişilere aktarırken bağ kurabilme.
P.8.6.  Tasarımın görsel unsurlarını, tipografik unsurlarla etkili biçimde kullanabilme.
P.8.7.  Grafik tasarımlarını gelişen ve değişen teknoloji desteği ile günün kültürel ortamına yorumlayabilme.
P.8.8. Farklı medya ortamlarında hareketli/durağan görüntü programlarını kullanarak video üretebilme.
P.9.1.  Tasarımın işlevsel ve görsel analizlerini yaparak sorunları belirleyebilme.
P.9.2.  Tasarımın işlevsel ve görsel analizlerini yaparak sorunları değerlendirebilme.
P.9.3.  Belirli bir konsept dâhilinde bir çalışmayı ifade edebilme.
P.9.4.  Belirli bir konsept sınırlılığında bir çalışmayı düzenleyebilme.
P.9.5.  Yaratıcı düşünmeyi açıklayabilme.
P.8.6.  İki ve üç boyutlu üretebilme.
P.10.1.  Sanat ve tasarım alanında disiplinler arası çalışabilme.
P.10.2.  Tasarım sürecinde tek başına, bağımsız ve/ veya grup içinde uyumlu üretken çalışabilme.
P.10.3. Tasarım sürecinde  grup içinde uyumlu üretken ve grup çalışmalarını idare edebilme.
P.10.4. Tasarım sürecinde  grup içinde bilinçli olarak hareket edebilme.
P10.5.  Farklı uygulamalar arasında bağ kurabilme.
P.10.6.  Grafik tasarımı çalışmalarını bir grup etkinliği olarak sonuçlandırabilme.
P.11.1.  Mekân temelli sorunları açıklayabilme.
P.11.2.  Mekân temelli sorunlara çözüm üretebilme.
P.11.3.  Yaşadıkları çevreye karşı duyarlılık kazanabilme.
P.11.4.  Proje süreçleri içinde etkin olarak bulunabilme.
P.11.5.  Temel sanat ve tasarımı diğer alanlarla ilişkilendirebilme.
P.11.6.  Tasarım becerilerini diğer alanlarla birleştirebilme.
P.12.1.  Tasarım oluşturan unsurların psikolojik etkilerini tartışabilme.
P.12.2.  Özgün ve yaratıcı uygulama üretebilme.
P.12.3.  Problemi açıklayabilme.
P.12.4.  Problemi çözmek için gerekli teknikleri uygulayabilme.
P.12.5.  Tasarım oluşturan unsurların sosyolojik etkilerini tartışabilme.
P.12.6.  Tasarım oluşturan unsurların ekonomik etkilerini tartışabilme.
P.12.7.  Tasarım oluşturan unsurların siyasal etkilerini tartışabilme.
P.13.1.  Etkili bir sunum için gerekli olan, grafik tasarım unsurlarını düzenleyebilme.
P.13.2.  Alanla ilgili tarihi bilgileri sözlü ve yazılı olarak yaratıcı biçimde ifade edebilme.
P.13.3.  İletişim kurabilme.
P.13.4. Türkçeyi etkin ve doğru kullanabilme.
P.13.5. Etkili sunum becerilerini bilinçli olarak gerçekleştirebilme.
P.13.6. Etkili sunum hazırlama becerisiyle ilgili açıklama yapabilme
P.14.1.  Raporu düzenleyebilme.
P.14.2.  Rapor hazırlayabilme.
P.14.3.  Makale hazırlayabilme. 
P.14.4.  Makale savunabilme.
P.14.5. Teknik Rapor düzenleyebilme.
P.14.6.  Bilimsel alan taraması yaparak yazım tekniklerini ifade edebilme.
P.15.1.  Sanat kavramını bütün olarak ifade edebilme.
P.15.2.  Tasarım kavramını bütün olarak ifade edebilme.
P.15.3.  Bilim etiği kavramını bütün olarak tanımlayabilme.
P.15.4.  Meslek Etiği kavramını bütün olarak yorumlayabilme.
P.15.5.  İş sağlığı ve güvenliği kavramını bütün olarak açıklayabilme.
P.15.6. Fikri mülkiyet hakları, tasarım hukuku ve toplumsal hukuk alanlarındaki bilgileri grafik tasarımı alanında değerlendirebilme.
P.16.1.  Farklı ölçeklerde çalışan tasarım alanları ile ortak çalışma hazırlayabilme.
P.16.2.  Kendi çalışmalarını eleştirebilme.
P.16.3. Gelişen ve değişen teknolojiyi takip ederek kendine uygun olanı tasarlayabilme.
P.16.4.  İnternette patent ile ilgili bilgi toplayarak değerlendirebilme.
P.16.5.  Uluslararası iş birliği, değişim ve destek mekanizmaları kavramlarını açıklayabilme.
P.16.6.  Yaşam boyu öğrenme kavramını yorumlayabilme.
P.17.1.  Farklı disiplinler arasındaki farkı bulabilme.
P.17.2.  Yaşam boyu öğrenme kavramını yorumlayabilme.
P.17.3.  Sanat ve tasarım konusunda ulusal ve uluslararası değerler arasında karşılaştırma yapabilme.
P.17.4. Farklı disiplinlerle işbirliğini organize edebilme.
P.17.5. Yaşam boyu öğrenme ile ilgili konuları açıklayabilme.
P.17.6. Güncel yaklaşımları yenilikçi uygulamaları tasarlayabilme.

P.18.1.
 Alana dair İngilizce kavramları tanımlayabilme.
P.18.2.  B1 ve B2 düzeyinde İngilizceyi kelimelerle açıklayabilme.
P.18.3. Alandaki bir çalışmayı İngilizce terimlerle örnekleyebilme.
P.18.4. Tasarım ile ilgili İngilizce bir kaynağı kendi diline çevirebilme.
P.18.5. İngilizce bir sunumu aktarabilme.
P.18.6. Tasarım içerisinde yabancı dile uygun simgeleri kullanabilme.