Course Information Semester Course Code Course Title T+P+L Credit ECTS 2 99900005 Turkish II 2+0+0 2 2 Course Details Language : Turkish Level : Bachelor's Degree Department / Program : Communication Design Mode of Delivery : Face to Face Type : Compulsory Objectives : Öğrencilere düzgün bir sözlü ve yazılı anlatım becerisi kazandırmak, bilimsel çalışmalara hazırlık yapmayı öğretmektir. Content : İmla kuralları, anlatım bozuklukları, yazılı anlatım, yazılı anlatım türleri, sözlü anlatım, sözlü anlatım türleri, bilimsel yazıların hazırlanması Methods & Techniques : Prerequisites and co-requisities : None Course Coordinator : None Name of Lecturers : None Assistants : None Work Placement(s) : No Recommended or Required Reading Resources : Türkçenin Grameri, Tahsin Banguoğlu, 2007Türk Dil Bilgisi, Ergin Muharrem, 2005 Course Category Field 100% In-Term Study Informations In-Term Studies Quantity Percentage Mid-terms 1 40% Final examination 1 60% Total 2 100% Activity Informations Activities Quantity Duration Total Work Load Course Duration 14 3 42 Hours for off-the-c.r.stud 14 2 28 Assignments 2 5 10 Mid-terms 1 10 10 Final examination 1 10 10 Total Work Load ECTS: 2 100 Course Learning Outcomes Upon the successful completion of this course, students will be able to: No Learning Outcomes 1 Yazma ve konuşma korkularını yeneceklerdir. 2 Bilimsel araştırma rapor hazırlama süreçlerini bileceklerdir 3 Noktalama işaretlerinin ve imla kurallarının kullanımında güncel bilgilere sahip olacaklardır Weekly Detailed Course Contents Week Topics 1 Cümle ve cümlenin öğeleri. 2 Anlamca cümle çeşitleri 3 İmla kuralları 4 Noktalama işaretleri 5 Kompozisyon plân ve uygulanışı (I) 6 Kompozisyon plân ve uygulanışı (II) 7 Kompozisyon plân ve uygulanışı (II) 8 Toplumsal Cinsiyet ve feminist antropolojideki temel yaklaşımlar 9 Toplumsal Cinsiyet ve feminist antropolojideki temel yaklaşımlar 10 Sözlü ve yazılı anlatım (I) 11 Sözlü ve yazılı anlatım (II) 12 Anlatım bozuklukları (I) 13 Anlatım bozuklukları (II) 14 Bilimsel araştırma hazırlama Contribution of Learning Outcomes to Programme Outcomes P1P2P3P4P5P6P7P8P9P10P11P12 All C1 C2 bbb